poniedziałek, 1 lutego 2016

Kolejny dzień to nowa szansa.

Każdemu zdarza się mieć gorszy dzień, jednak nie musi być on codziennie. Wystarczy tylko odrobina chęci i pozytywnego nastawienia do życia i wszystko stanie się lepsze! Codzienny uśmiech to podstawa. Uwierzcie albo nie, ale znam to z własnego doświadczenia.

Do tej pory myślałam, że moje życie jest nudne. Ciągła rutyna sprawiała wrażenie jakby jeden dzień trwał wiecznie. Nie mogłam już wytrzymać robiąc codziennie praktycznie te same rzeczy, to mnie przerastało. W końcu trzeba było zrobić coś szalonego, spontanicznego, coś co odciągnie mnie od tego 'normalnego' życia. Miałam duże chęci by coś zmienić w swoim życiu, czy nawet w sobie lecz zdrowie popsuło mi plany. Mam bardzo dużo czasu na poznanie siebie ale także na głębokie rozmyślanie lecz nie zawsze z tego korzystam.

  

Nie bójmy się korzystać z życia (z umiarem oczywiście), bo po to ono jest. Nie bójmy się podejmować wyzwań, a potem, w zależności od sytuacji, wiążącej się z tym porażki. Czasem właśnie takie sytuacje bardziej budują człowieka niż zwycięstwo. Dają nowych sił i chęci do podejmowania wyzwań, każdy uczy się na błędach. Ryzykujmy, bo kiedy jak nie teraz? Racja nie zawsze wychodzi, ale jak nie dziś to jutro. Korzystajmy z życia w 100% a w przyszłości nie będziemy nic żałować. 


Do 3/4 zdjęć pozowała Kasia
Do 1/4 zdjęć pozowałam ja


a Wy sądzicie, że powinniśmy żyć na 100%?

6 komentarzy:

  1. Życie jest tylko jedno ;) Więc trzeba żyć tak jakby jutra miało nie być ;* Dobryy post :D Zdrowiej ;)
    .
    http://paulinkq-my-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak masz naprawdę racje :D hahaha niewolno bać sie kożystać z życia. Przecież o to chodzi w ryzyku że mogą się pojawić konsekwencje. A jednak ryzykujmy

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uważam, ze tak i sama chcę, aby kazdy dzień był wykorzystany jak najlepiej ;)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio zaczęła mnie przerażać ciągła monotonia w moim życiu, codzienna rutyna, która nie wnosiła nic dobrego. Postanowiłam wziąć sprawy w swoje ręce, nie ulegać lenistwu i faktycznie coś ze sobą robić, przyznam szczerze, że naprawdę nie wiele trzeba by zmienić swoje życie, czasami musimy podjąć jakieś ryzyko, ale moim zdaniem zawsze sprzyja to nowym doświadczeniom :) Ciekawy post, aż mi się wzięło na przemyślenia :D
    typicalgr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się, że to co piszę tak działa na innych. Życzę powodzenia i owoców z przemyśleń :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Mądrze napisane;)

    Zapraszam: http://szanujwspomnienia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♪ to Ty motywujesz mnie do dalszego pisania postów, więc dziękuje Ci za komentarz
♪ podaj link do bloga - wejdę :)
♪ moderacja komentarzy wyłączona
♪ weryfikacja obrazkowa wyłączona